Bubulina și monitorul

17:26

Tom și Jerry rulează
Însă contrastul ăsta e dubios, trebuie neapărat să fac ceva!

Am mai povestit pe aici cum se manifestă domnișoara pe birou, am avut și poze destul de elocvente încă de la prima incursiune cu nasul în bietul monitor al familiei.
ZIlele trecute însă am avut onoarea unui shootig de zile mari. Ne preyentăm tot cu cameră foto și telefonul meu cu cameră foto de 3megapixeli e la fel de stricat ca acum câteva luni, prin urmare vă rog să nu strâmbați din nas la calitatea poyelorș am zis ca mai bine decât nimic imortalizăm și așa.

Monitorul e prea aprins, mă dor ochii.
Trebuie să văd dacă am pus bine tot ce era pe birou
Motivul pentru care uneori mama mai scrie cu picioarele
ghem
detaliu pupabil



 





You Might Also Like

2 comments

  1. Mama, ce dulce-i! Si ce nervi tari aveti voi :D Ca eu recunosc ca nu ma lasa inima s-o las sa-i faca monitorului tot ce-ar pofti, mai ales dupa niste reprize de scris pe el

    RăspundețiȘtergere
  2. Dac'ai vedea mutra lu' tac'su când zgâlţâie Anda monitorul...

    RăspundețiȘtergere

About Me