Impresii de la social media for parents

10:09


Pentrru cine nu a ajuns la Social Media for Parents ieri, unde se mai auzeau si copiii mei discutand sau punand intrebari diverse, aici se gaseste inregistrarea conferintei. Va recomand minutul 55, Gyorgy Gaspar care povesteste ceea ce mi-a placut mie sa aud in momentul actual despre cupluri. Le multumesc copiilor mei ca au stat "cuminti" sub masa in timpul acelei prezentari :)))




Ca da. am ajuns pana la urma cu pustii mei acolo si a fost o experienta wow, dat fiind maratonul de ore. La final m-am simtit ca dupa trei zile de munca asidua la fostul meu job - foarte solicitant, de altfel - si inca nu se terminase, fiindca seara am mai avut o intalnire, apoi am ajuns la o draga si proaspata mama sa impart o gura de relaxare, am ajuns acasa dupa 12. Pentru dumnezeu, ce mai zi!!!

Alor mei le plac foarte mult conferintele si hotelurile unde se tin acestea, cand aud ca mergem la serviciul lu' mami sar si se bucura de nu se mai poate, doar ca ieri Denis a fost cam nestatornic. Le consider oarecum parte a home schoolingului si antrenament pentru munca mea de acasa langa si impreuna cu ei, ca sa zic asa. Singurul loc unde nu au mers cu mine pana acum a fost conferinta lui Jack Newman si in unele cazuri prefer sa-i las acasa cand vizitez mame cu probleme in alaptare.

Conferinta asta a fost pentru alte mame un bun prilej de socializare, numai ca eu mi-am vazut doar razant toate prietenele si cunostintele (prezenta, sorry, a fost covarsitor feminina). M-am bucurat de ajutor din cele mai neasteptate parti. Am ajuns acasa transpirata si stampilata :))). Sunt curioasa daca vor mai avea curajul sa ma invite la vreo editie ulterioara.

You Might Also Like

2 comments

About Me