Un nou serviciu de expediat pachete - la fix de sărbători

14:46

De sărbători, dacă vrei să trimiți pachete alor tăi sau aiurea ca persoană fizică, ai cam dat-o în bară.
It sucks big time, ca să zic așa, fiindcă toate serviciile de curierat sunt suprasolicitate și ridicările pe contract au prioritate. Agenții sunt complet depășiți de cerere și - cred eu - rețeaua de colectare și distribuție e prost organizată în general. Dar asta nu e treaba mea. Treaba mea e că în România din 2016 să trimiți ceva din București în țară ajungi să recurgi la prieteni, cunoștințe sau să pui bagajul la tren sau maxi taxi, în partea cealaltă a orașului, mergând prin frig cu doi copii mici.



Încercasem deja cu o firmă consacrată și aveam un contract valabil pentru firma cu care colaboram, dar ăsta era un colet personal. După ce am așteptat jumătate de zi și am contramandat vizitele programate ca să nu cumva să ratez ocazia unică să mi se ia pachetul, am aflat din dispecerat (făcusem comanda online) că nu-mi garantează că îmi iau comanda, că să merg la sediu, că atunci pleacă în ziua următoare. Când am scris mesajul de mai sus luam serios în considerare prioripost de la poșta romană, mai ales că am oficiul poștal foarte aproape și m-am obișnuit cu cozile, dar persoana care primea a vrut curier.

Dacă știam la timp de allpacka viața mea ar fi fost mult mai simplă. Merge și de pe telefon și de pe pc, faci comanda din câteva clickuri, poți plăti cu cardul sau prin transfer bancar, apoi vine curierul frumos la tine și ai scăpat de griji.

Daca vă imaginati ca e bullshit - well, nu e. Fiindcă - vă spun eu, că-s pățită - curierii nu prea vin la tine daca esti o zuză care trimite din când în când un transport cu creme sau brățări, mai ales în preajma Crăciunului. Ei se împart mai ales între cei care au rulaj mare și dacă mai au timp de tine, bine, daca nu... iar bine.

Iar în primele două luni aveți 5% discount - am văzut pe site.

Allpacka este o platformă online care intermediază servicii de curierat folosind un principiu extrem de simplu: colectează comenzile de livrare de la mai multe persoane (fizice sau juridice) și astfel poate obține discounturi de 50%-70% de la firme de curierat mari. Aceste discounturi se regăsesc în prețurile pe care le oferă clienților.

Mai țineți cont de următoarele:

• Prețurile sunt fixe, indiferent de distanță sau localitatea de livrare.
• Garantat livrarea coletelor pe teritoriul României în maxim 24h.
• Serviciul de expediere rapidă door-to-door la orice adresă la nivel național.
• Doua încercări de livrare gratuite.
• În cazul unei livrări nereușite, coletul este întors la expeditor fără niciun cost suplimentar.
• Asigurarea coletelor până la valoarea de 700 Ron/colet este gratuită.
• Urmărirea online a livrărilor.
• Colectarea coletului are loc în următoarea zi lucrătoare.
• Serviciu clienți între 9:00 -18:00, de luni până vineri.


Cam așa e de simplu. Eu rămân la ei, nu mai comand la curierii individuali.


















You Might Also Like

0 comments

About Me