MSV trips&tricks

13:09

La noi în casă totul mi se pare mic. Dar chiuveta  e realmente mică. prin urmare se umple cu 4 farfurii, o cratiță mică, 2 linguri si 4 căni și pahare,



Când spun asta o fac drept explicație, să înțelegeți ce înseamnă în casa lu' nebunescu o chiuvetă plină de vase, că iar vine Anelie să îmi explice că sunt jegoasă.

 Well, ce voiam să vă spun de fapt e că mă uimește  viteza cu care se umple din nou la 10 minute după ce am terminat de spălat un morman de vase. Încă n-am găsit o soluție, dar poate ne cumpărăm o mașină de spălat vase. Lasați-mi și mie vă rog un link cu ce aveți și ce vă place la ea, ce nu vă place, ce ați schimba. După ce caracteristici să mă uit când caut una:

- material
- dimensiuni (există inconveniente ?)
- compartimentare
- consum de apă, energie
- nivel de zgomot dacă este cazul
- pret
- altceva?

Thank you. Să rămână întru posteritate spre folosul tuturor gospodinilor încercați de corvezile repetitive ale casei.

You Might Also Like

0 comments

About Me